czwartek, 13 kwietnia 2017

Wprowadzili godziny

Chociaż to przedświąteczny dzień, nie protestowałam, kiedy ginekolog zapisał mnie na kolejną wizytę właśnie na dzisiaj. Nie wiem, czy to wszędzie tak jest, bo u nas trzeba odbębnić dwie wizyty do badania profilaktycznego. Przy pierwszej cytologia, przy drugiej USG. Czy nie można od razu zrobić całego badania? Może nie można.? Prywatnie można, ale co ja porównuję, tam wiele rzeczy można. Raz byłam to wynik badania cytologicznego lekarz przysłał mi do domu. Od rana już snułam plany, że pójdę o 14, żeby za widoku wrócić do domu/lekarz przyjmuje od 16/, a tu niespodzianka. Zadzwoniła pani z rejestracji, że wprowadzają godziny i mi wypada na 18.42. Oczywiście podtrzymałam termin, aby mieć to już z głowy. Przy okazji wstąpię do kościoła. No i już mam się z czego cieszyć. 😀 .

6 komentarzy:

  1. Tak się zastanawiam, co taka szczegółowa godzina, a jak sie ktoś dłużej ubiera i wyjdzie 18.50?
    Tereniu, widocznie aparat USG w innym pokoju stoi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zdziwiła ta szczegółowa godzina. Jak nie było, to nie było, a jak jest.......

      Usuń
  2. Życzę zdrowia i jeszcze raz zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Jan Toni zdrowia , zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia. :) .

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. U nas dopiero się zaczyna. Zobaczymy, jak będzie, bo jak na razie, to nie wiele się zmieniło. Lekarz godzinę się spóźnił......

      Usuń