Już dawno nikt się nie dziwił

Wczoraj już nad wieczorem wybrałam się w knieje. Wychodząc już na chodnik, spotkałam znajomą, która spacerowała sobie z prawnuczką. Ależ to śliczna dziewczynka, uśmiechała się do mnie cały czas. Prababcia powiedziała mi, że uśmiecha się do każdego. Szczęśliwe dziecko, powiedziałam,a znajoma zauważyła, że jestem z aparatem fotograficznym i ze zdziwieniem jednym tchem wypowiedziała: "A to pani zdjęcia robi?" Tak odpowiedziałam, a pani O! Toto to nic, mina jej była bezcenna, ale nie opiszę, to trzeba by było po prostu zobaczyć. Już dawno nie miałam takiej sytuacji, ludzie już się przyzwyczaili, że jest taka pani w ich przestrzeni, która tak po prostu wychodzi sobie w knieje o różnych porach dnia z aparatem fotograficznym.

Komentarze

  1. Zaskoczona, że potrafisz robić zdjęcia, nie każdy potrafi i ma takie hobby :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, czy potrafię, nie wiem? Po prostu pstrykam i koniec. Automatyka robi resztę.

      Usuń
  2. Kiedyś nosiłem codzień,
    a teraz... raz na tydzień.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz